söndag 3 november 2013

Hahahaaaa!!!

I fjol köpte jag en ny gran på Rusta för dyra 800 kr. Först blev jag orolig, den såg jätteful ut när jag öppnade kartongen, men allteftersom så växte den i mina ögon, liksom en ful ankunge förvandlades den till en vacker svan!

Jag satt och kikade på foton av min gamla gran och började skratta, hur kunde jag ha en så fuuuuul gran?!!?


Min nya är myyyycket finare va?!!?




Alltså jag kan inte sluta skratta när jag tittar på den gamla!!! 
Fast, å andra sidan så kanske den skulle vara lite finare med mer pynt och glitter, men jag är lite fjompig vad gäller glitter och mina katter. Jag blir så orolig att de ska dö om de får i sig glitter, fast jag vet ju att dom får ut det den naturliga vägen. Ja, kanske jag får morska på mig i år och utmana mig med glitter i granen. Jag tror ändå fulgranen ska få sitta uppe i mitt pysselrum (julmatsal), där kan den få stå och skämmas...


5 kommentarer:

  1. Haha, ja, han var ju tätare åtminstone :)

    SvaraRadera
  2. Lite skillnad på täthet ;) den nya ser riktigt fin ut.

    SvaraRadera
  3. Visst är den nya mycket finare ;) Vi har också en sådan där gammal gran, vi köpte vår 1993. Vi har en riktig gran i vardagsrummet nere och i tvrummet där uppe får barnen pynta den gamla granen, när det är mörkt ser man mest belysningen i den..

    SvaraRadera
  4. Oj vilken skillnad på granarna, den nya är som en Disneygran =D

    SvaraRadera
  5. Såg först den första bilden och tyckte att den granen var fin, sedan såg jag bilderna nedan och OJ vilken fin gran! Ser ut som Carro sa som en Disneygran! Jättefin :)

    SvaraRadera